۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

کوچک کردن صحن حرم امام رضا جهت سخنرانی سالانه آقای خامنه ای

رسانه شمائید

جنبش سبز مشهد: کوچک کردن صحن حرم امام رضا جهت سخنرانی سالانه آقای خامنه ای



با توجه به اینکه طبق معمول همه ساله روز اول سال آقای خامنه ای، در مشهد در حرم امام رضا (ع) سخنرانی دارد فکر میکرديم که جنبش سبز در این رابطه چه کاری میتواند بکند و چون در این ایام حدود 4 تا 5 میلیون نفر زائر به مشهد می آیند و معمولا در روز اول سال بیش از هشتاد درصد آنها در حرم امام رضا(ع) هستند و بیش از دو میلیون نفر جمعیت مشهد هم که بسیاری از آنها این رسم را دارند که حتما روز اول سال به حرم بروند لذا اینکه بتوان کاری کرد و یا مردم را به عدم حضور دعوت کرد کاری بیفایده است چون حرم به صورت عادی در این روز کاملا پر از جمعیت است و انتخاب این روز جهت سخنرانی آقای خامنه ای بسیار زیرکانه بوده است . خوب ما بی خیال شدیم و گفتیم حداکثر اینست که آن روز در حرم خواهیم بود و از حاشیه هایی که ممکن است پیش بیاید شاید مطلبی جمع آوری شد. ولی مگر ما را به حال خودمان میگذارند . چند روزی است که در صحن رضوی که محل سخنرانی است اقدام به نصب داربست هایی کردند که مایه تعجب بود و وقتی که یک مقدار از داربست ها و پرده های روی آنها نصب شد مشخص شد که ظاهرا قصد کوچک کردن صحن رضوی را دارند تا آن افتضاحاتی که در سفرهای احمدی نژاد به مشهد پیش آمد این دفعه پیش نیاید.

در زیر تصویر گوگل ارت از صحن رضوی را میبینید که محل دیوارهای را مشخص کرده ایم.


منبع:

http://jsm1388.blogspot.com/2010/03/blog-post_6182.html


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب