۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

دختر و همسر نخست اوسامه بن لادن ایران را ترک کردند، رادیو فرانسه

رسانه شمائید gooya news :: politics : دختر و همسر نخست اوسامه بن لادن ایران را ترک کردند، رادیو فرانسه


ناصر اعتمادی

یکی از دختران اوسامه بن لادن رهبر القاعده، به نام ایمان بن لادن اجازه یافت پس از دو ماه اقامت در سفارت عربستان در تهران خاک ایران را به مقصد سوریه ترک کند.

یکی از دختران اوسامه بن لادن رهبر القاعده، به نام ایمان بن لادن اجازه یافت پس از دو ماه اقامت در سفارت عربستان در تهران خاک ایران را به مقصد سوریه ترک کند.

نشریه سعودی الشرق الاوسط با اعلام این خبر نوشت که ایمان بن لادن به همراه مادرش نجوا الغانم، همسر نخست اوسامه بن لادن، که سوری تبار نیز هست دیروز پنجشنبه با پادرمیانی عربستان توانستند خاک ایران را به مقصد دمشق ترک کنند.

ایمان بن لادن هفده سال دارد و همچنین دارای ملیت عربستان سعودی است. به نوشتۀ الشرق الاوسط او توانسته بود از دست نگهبانان ایرانی اش بگریزد و به سفارت عربستان در تهران پناهنده شود.

شبکۀ القاعده در مغرب از دولت ایران خواسته است که دیگر اعضای خانوادۀ بن لادن را که در تهران زندانی اند آزاد کند. خالد بن لادن، یکی از فرزندان اوسامه بن لادن، با انتشار نامه ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی ایران از او خواسته بود تا اعضای خانواده اش را آزاد سازد.

در دسامبر گذشته روزنامۀ سعودی الشرق الاوسط مدعی شده بود که هیجده تن از اعضای خانوادۀ اوسامه بن لادن در ایران زندانی هستند.

جوانترین پسر اوسامه بن لادن، به نام بکر، که شانزده سال دارد توانست پس از هشت سال خاک ایران را به مقصد سوریه در بیست و پنج دسامبر گذشته ترک کند.


منبع:

http://news.gooya.com/politics/archives/2010/03/102065.php


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب