۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

مدرسین و طلاب قم و نجف : چرا مراجع در برابر تجاور به نوامیس سکوت کرده اند اما چهار شنبه سوری را حرام اعلام می کنند؟!

رسانه شمائید نامه سرگشاده به ملت ایران > Motghan.org > صفحه اصلی


سال 1388 سالی بود که ملت ایران چهره واقعی حکومت غیر اسلامی جمهوری اسلامی را دیدند، سیمای واقعی و چهره حقیقی رهبری را شناختند. امسال سالی ...

بسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
این روزها صدایی جز گریه و زاری از خانه ی داغ دیدگان و شهید دادگان به گوش نمی رسد. صدای اللهم فک کل اسیر از خانه ی زندانیان سیاسی بلند است. مادران داغدیده، همسران تنها شده، پدران جوان از دست داده، فرزندان یتیم، دعایی جز سرنگونی دیکتاتور بر سر سفره هفت سین ندارند. هفت سینی که امسال با خون دل تهیه شده است. هفت سینی سرخ از خون شهدای جنبش سبز.
ملت آزاد و متمدن ایران!
نوروز باستان را امسال بیش از پیش گرامی می داریم با یاد اتفاقات تلخ و جنایات وحشیانه رژیم. با یاد تقلب بزرگ انتخاباتی، با یاد در بند کردن زحمت کشان ایران، با یاد قتل های بی شرمانه، با یاد حمله وحشیانه مزدوران و جیره خواران رهبری به کوی دانشگاه، با یاد جنایات زندانهایی نظیر کهریزک، با یاد مقابله مستقیم رهبری با مردم و با یاد مقاومت، ایثار، از خود گذشتگی، حق طلبی، آزادی خواهی و فریاد مظلومانه ملت بزرگ ایران.
نوروز امسال برایمان چون گذشته دیگر سبز نیست. نوروزی را گرامی می داریم که به رنگ خون های ریخته شده و جنایات رژیم سرخ است. نوروز امسال برای خانواده یندا ها و سهراب ها دیگر یادآور شادی نیست. نوروز امسال برای ملت ایران غمی است بزرگ. غمی به بزرگی شهدای مظلوم جنبش سبز. جنبشی که فریادش مطالبه حق است.
نوروز امسال را گرامی می داریم با غم ایران، با غم به تاراج رفتن فرهنگ و سنت غنی ایرانی، با غم بدعت بزرگی که روحانیون حکومتی در اسلام به وجود آوردند.
امسال نوروز را برای پایداری و تمسک بیشتر به فرهنگمان، بیش از هر سال گرامی می داریم. گرامی می داریم نوروز را با هفت سینی چون سبز بودنمان، سربلندی ایرانمان، سرافرازی ایرانیان، سلحشوری جوانانمان، سیمای آزادی خواهی ملتمان، سیرت علوی هم رزمانمان و سزای دروغگویان و قدرت طلبان.
ملت غیور ایران!
سال 1388 با تمام وقایع اتفاق افتاده، چه تلخ و چه شیرین به پایان رسید. سالی پر از غم، ظلم، دروغ، کشتار و سالی پر از رسوایی بی سابقه ی حکومت مدعی به دینداری ولی فی الواقع ضد دین. سالی پر از مشکلات اقتصادی. سالی مملو از ایثار مردم، استقامت ایرانیان، از خودگذشتگی مبارزان و بی هراسی از حاکمان خودکامه.
سال 1388 سالی بود که ملت ایران چهره واقعی حکومت غیر اسلامی جمهوری اسلامی را دیدند، سیمای واقعی و چهره حقیقی رهبری را شناختند. امسال سالی بود که ملت ما تفاوت آشکار اسلام واقعی و اسلامی که حکومت مدعی آن است را در مقایسه ی اعمال و تفکرات حکومت و اعمال و تفکرات مراجع مستقلی چون مرحوم آیت الله العظمی منتظری (ره) و آیت الله العظمی صانعی، آیت الله بیات زنجانی، آیت الله دستغیب شیرازی، آیت الله طاهری و روحانیون آزاده ای چون حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد تقی خلجی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی میراحمدی زاده، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کروبی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و اسلام شناسانی چون مهندس میرحسین موسوی و عماد الدین باقی لمس کردند.
ملت ایران!
سکوت معنا داری که آزاد شدگان از بند حکومت در پیش گرفته اند، نه از رضایت است. خود مبارزه ای است سخت و کمر شکن. سخت است هزاران حرف نهفته را در سینه داشتن و دم نزدن. سخت است دانستن حقایق و صم بکم دعا کردن. تعذیب عزیزانمان چون تاج زاده، صفایی فرهانی، سحر خیز، نبوی، بهشتی، جلایی پور، حجاریان، توکلی، نوریزاد، امین زاده، رمضان زاده و دیگر بزرگ آزادگان ایران خود غم دیگری است که شادی فرا رسیدن نوروز را تحت الشعاء قرار می دهد.
امروزه مع الاسف مراجع حکومتی فتوا بر حرمت اجرا و احیای سنت های دیرینه و جشن های ملی ایرانی داده اند. سنت هایی که نشان از قدمت دیرینه تاریخ ایران و فرهنگ والای ایرانی دارد.
مراجع عظام!
شما را چه شده است که در مقابل تجاوز به نوامیس و دختران ایران زمین و عمل شنیع لواط در زندان، ، قتل، غارت، تهمت، دروغ، ضرب و شتم، هتاکی و استبداد سکوت کرده اید، دم نزدید و فتوای حرمت ندادید لیک برپایی جشن ملی و دیرینه ایرانیان را حرام می دانید؟ پس چرا تا امسال برگزاری این مراسم حرام نبود؟ تکلیف خود و ما را مشخص کنید و با استناد و استدلال به آیات و روایات و احادیث ادله حرمت را برای ما نیز روشن کنید.
علمای گرامی!
شما را چه شده است که تا امسال جشن گرفتن و گرامی داشتن چهارشنبه سوری و نوروز باستان ایرانی، سنتی قدیمی که در طول تاریخ همیشه زنده بوده است حرمتی نداشت ولیکن به یکباره حرام شد؟
شما را چه شده است که در مقابل با زیر پا گذاشتن اقل ضروریات فقهی و مسلمیات شرعی فتوا نمی دهید ولی به تبعیت از امر رهبری بر حرمت سنت و فرهنگ مردم فتوا می دهید؟
مراجع تقلید!
آیا این شمایید که در طول تاریخ خصم ظالم و یار مظلوم و ملت بودید؟
آقایان!
آیا این شمایید که دنیا را بی ارزش می خواندید؟
مراجع عظام!
آیا این شمایید که مأمن و امین مردم بودید؟
بزرگواران!
آیا این شمایید که مردم را به تبعیت از اسلام راستین دعوت می نمودید لیک خود امروز مداح رهبری هستید؟ رهبری که خود شما عیار علمی و فقهی او را بهتر از هر کس دیگر می دانید! رهبری که غصبی بودن مقامش را واقفید!
ایرانیان!
ما مدرسین و طلاب حوزه های علمیه قم و نجف (متقن) ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و نوروز باستان محضر گرامیتان، اعلام می داریم که همچنان استوار، با صبر و استقامت به مبارزه خود ضد حکومت ظلم و رژیم خودکامه ی ظاهرا جمهوری و مسمی به اسلامی، با تمام وجود و با گذشت از جان و مالمان ادامه می دهیم. ما به حدیث شریف نبوی معتقدیم که الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم. ما ایمان داریم سخن خداوند را که ان مع العسر یسری و حکومتیان را یاد آور می شویم که آقایان کوس رسواییتان تمام عالم را پر کرده است و وجهه ی حقیقی شما بر عالمیان نمایان گشته است.
ملت راست قامت ایران!
سال 1389، به لطف خدا و با عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، سال پیروزی مظلوم و شکست و رسوایی ظالم است. سال 1389 سال مقاومت، صبر، ایثار، استقامت و آزادی است. سال جدید به حول و قوه الهی، سال پر برکت و راحتی ما خواهد بود. سالی که تمام زحمات، سختی ها و مشکلاتمان در طول اعتراضات به ثمر خواهد نشست و آزادی را در وطن عزیزمان ایران شاهد خواهیم بود. سال نو، سالی است پر از استقامت و صبر و ایثار.
ملت شریف، آزاده و غیور ایران!
ان شاالله در سال جدید جزای دنیوی حاکمان ظالم را خواهیم دید و در سایه ی توجهات مولایمان که بیمنه رزق الوراء و بوجوده ثبتت الارض و السماء اسلام راستین و حقیقی پیروز خواهد شد. معتقدیم که به زودی دشمنان ایران در محکمه خلق محاکمه می شوند، قبل از آنکه خالق حسابرسی این خودکامگان را انجام دهد.
هنگام تحویل سال قرآن به دست، سوره فتح را می خوانیم و عاجزانه از خداوند تعجیل در فرج مولایمان اروحنا فداه را خواهانیم.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن)
نوروز 1389

منبع:

http://www.motghan.org/web/tabid/70/articleType/ArticleView/articleId/29/--.aspx


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب