۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

سهرابستان: عبرتهای انفجار انتحاری متروی مسکو

رسانه شمائید
سهرابستان: عبرتهای انفجار انتحاری متروی مسکو



تصاویری که دوربینهای مداربسته از انفجارهای انتحاری متروی مسکو ثبت کرده اند نشان می دهد که عاملین این حملات تروریستی، در محل ایستگاه مترو منتظر رسیدن قطار مترو شده و حتی تا باز شدن درهای قطار و پیوستن جمعیت جدیدی به جمعیت حاضر صبر نموده و آنگاه بمب همراه خود را منفجر می کنند تا انسانهای هر چه افزونتری را با خود بکام مرگ بکشند.
بیگناهان، از کودکان و زنان و مردان، قربانیان این جنایت تروریستی هستند و اربابان کرملین هم باندازه تروریستها در ریخته شدن خون مردم در این انفجارها مقصر هستند. هنگامی که موج نوین تروریسم بر علیه آمریکا و کشورهای غربی بحرکت درآمد، کرملین نشینان شانه های خود را بالا انداختند و تروریسم را مشکل غرب دانستند. روسیه آنچنان که انتظار می رفت در نبرد بر علیه تروریسم مشارکت نکرد و حتی در مواردی با نادانی کامل اقدام به تحرکاتی نمود که سبب تقویت تروریسم شد.
دفاع از انسانهای بیگناهی که در متروی مسکو در خون خود غلطیدند وظیفه ای برای همه انسانها است و ارتباطی با عملکرد و رفتار حاکمین روسیه ندارد. جنبش سبز ایران در عین حال انتقاد شدید به حمایتهای کورکورانه دولت روسیه از استبداد و دیکتاتوری در ایران، به قربانیان بیگناه این عملیات تروریستی ادای احترام نموده و با خانواده های آنها اظهار همدردی می کند.
این انفجارها نشان می دهد که تروریسم تبدیل به یک معضل بین المللی و تهدیدی برای امنیت جامعه بشری شده است. همواره تروریستهای انتحاری در جستجوی راههایی هستند که بتواننند قربانیان بیشتری گرفته و با بالا بردن تعداد کشته شدگان، توجه بیشتری را به اقدامات خود جلب نمایند. رهبران کرملین باید توجه کنند که همین انفجارهای معمولی در ساعات اولیه نخستین روز کاری هفته، متروی مسکو که روزانه 7 میلیون نفر را جابجا می کند را بطور کامل از کار انداخت و گرد مرگ بر پایتخت روسیه پاشید، حال اگر همین تروریستها به امکانات انفجاری پیشرفته تری دست پیدا کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
دیکتاتوری تروریست پرور جمهوری اسلامی تحت حمایتهای منفعت طلبانه روسیه و چین در آستانه دستیابی به سلاحهای کشتار جمعی است و در چنین موقعیتی، از اینکه چنین سلاحهای مرگباری را در اختیار تروریستها قرار دهد ابایی نخواهد داشت، حتی اگر قصد تروریستها برای کاربرد آنها در مسکو یا پکن باشد.
صف داوطلبین عملیاتهای انتحاری، تحت تأثیر مغزشویی بنیادگراها، هر روز طولانی تر می شود و در حال تبدیل به فاجعه ای تهدیدکننده و فاجعه آمیز می شود. متأسفانه تروریستهای آدمکش، نقاب اسلام بر چهره دارند گرچه کمترین مِهری از اسلام در قلبشان نیست و مردم عادی کشورهای اسلامی خود بزرگترین قربانیان تفکرات متحجرانه تروریستها هستند، بویژه زنان مورد بدترین تبعیض ها بوده و از «ستمی مضاعف» رنج می برند.
اگر رهبران روسیه اندکی شعور داشتند باید می فهمیدند که جنبش سبز مردم ایران، بزرگترین کانون توطئه و تروریسم در جهان را نشانه گرفته و پیروزی آن در حقیقت «پیروزی صلح» در این منطقه حساس است. قرائت فاشیستی از مذهب، مرداب متعفنی است که تروریسم و جنایت را خود پرورش می دهد و در مقابل، تفکر سبز آزادیخواهان ایران که در جستجوی دموکراسی هستند، تروریسم و ارتجاع را بشدت تضعیف نموده و الگوهای نوینی از رفتار متمدنانه را جایگزین روشهای خشونت بار خواهد نمود. مردم ایران یکپارچه و مصمم در صدد هستند تا «حماقت مضاعف» را در کشورشان برچینند و موذی گریهای مافیای کرملین و سران حزب کمونیست چین هم نجات دهنده «دیکتاتوری» نخواهد بود.
منبع:

http://sohrabestann.blogspot.com/2010/03/blog-post_30.html


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب