۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

خروج 20 هزار دانشجو از تهران با تجميع دانشگاه علامه طباطبايي

رسانه شمائید
رويداد - <br>شريعتي خبر داد خروج 20 هزار دانشجو از تهران با تجميع دانشگاه علامه طباطبايي



رييس دانشگاه علامه طباطبايي استانداري تهران را مدافع طرح تجميع اين دانشگاه دانست و گفت: وقتي ما 20 هزار نفر را از تهران خارج كنيم، نفس شهر باز مي‌شود.

حجت‌الاسلام سيدصدرالدين شريعتي، رييس دانشگاه علامه طباطبايي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه خود با معاون برنامه‌ريزي استانداري تهران براي نهايي شدن طرح تجميع دانشگاه علامه طباطبايي، از روند كار ابراز رضايت كرد و اظهار داشت: دراين جلسه صورتجلسه‌اي تنظيم كرديم و قرار شد استانداري تهران پيشنهاد ما را ظرف سه‌ هفته آينده بررسي و نتيجه را اعلام كند.
وي استانداري تهران را مدافع طرح تجميع دانشگاه علامه طباطبايي دانست و افزود: وقتي ما بيست هزار نفر را از تهران خارج كنيم، نفس شهر باز مي‌شود و در تقاطع اتوبان همت با خيابان شريعتي و پاسداران نيز كه دانشكده داريم، اگر 2400 دانشجوي اين دانشكده را از تهران خارج كنيم به كاهش ترافيك اين محدوده كمك مي‌كنيم.
منبع:

http://www.donya-e-eqtesad.com/Default_view.asp?@=202641


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب