۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

سردار زارعی باید آزاد باشد و احمد زید آبادی شریف در زندان ؟ / آرش سیگارچی

رسانه شمائید
.: Arash Sigarchi :. � Blog Archive � سلام آقای زارعی ، سلام آقای صادق لاریجانی




امروز در جهان نیوز خواندم که سردار خطاکار نیروی انتظامی تبرئه شد:
به گزارش سرویس جامعه جهان، پرونده یکی از فرماندهان سابق نیروی انتظامی پس از ۲ جلسه دادگاه در بهمن و اسفند ماه سال گذشته، نهایتا در آخرین جلسه فروردین ماه امسال قطعی و این مقام متهم به فساد اخلاقی و مالی، به شلاق، حبس و جریمه نقدی محکوم شد.
مطابق این گزارش و حسب بررسی های چندین ماهه دادگاه، فیلمی که ادعا می شد از فساد اخلاقی متهم منتشر شده خلاف واقع بوده است و اساسا چنین فیلمی وجود ندارد.
دادگاه همچنین فساد اخلاقی این مسؤول سابق نیروی انتظامی را آنطور که رسانه ها نوشته بودند تکذیب کرد.
لازم به ذکر است که نامبرده از فساد مالی تبرئه گردید و هیچگونه شاکی خصوصی نیز نداشته است. منبع
داستان آشنا نیست برای تان ؟ اسنفد ۸۶ ، سردار زارعی ، نماز جماعت شش زن لخت؟

از همان زمان خیلی ها همین پیش بینی را می کردند که عاقبت پرونده تبرئه سردار باشد و السلام. خب ، باید هم همینطور باشد. وقتی در روز روشن تقلب کرده اند و طلبکارند و می کشند و می زنند و می برند ، چرا بابت یک عمل انسانی – عرفانی ( نماز آن هم هفت نفری) سرداری خوشنام ، مجازات شود؟
نام لاریجانی دارد از آن نام هایی می شود که می چسبد به قسمت های تاریک تاریخ سیاسی مملکت مثل همان شاه سلطان حسین بی عرضه ، یا میرزا آغاسی ِ بی کفایت یا فلان وزیر و ندیم بی کفایت دربار پهلوی که به جای خدمت ، کاخ را سرنگون کردند. با آمدن صادق لاریجانی قوه قضاییه شده رسما ، بخش دفاع از آبروی نظام به هر قیمتی. هر متخلف و جانی به بهانه اینکه این روزها به صلاح مملکت نیست تبرئه می شود و فرزندان درستکار ایران به زندان می افتند. خوانده ایم زندان برای اصلاح جامعه است و افراد ناهنجار از جامعه باید دور شوند و ایزوله باشند. وجدانا ، این چشم ناپاک (عکس بالا) باید آزاد باشد و احمد زید آبادی شریف در زندان ؟
خیلی دلم می خواهد همین روزها خبری بخوانم که این سردار بی اعتبار  را در جایی منصوب کرده باشند. چه می دانم. فرمانداری ، بخشداری … مگر قبلا نکردند؟ همین سردار نقدی مگر بعد از کوی دانشگاه تحفه نشد و با ریاست بسیج کشور باز نگشت.
گویا پازل خباثت و خیانت همین چند قطعه را کم داشت. اگر دکتر مددی دانشگاه زنجان و چند نامرد دیگر مانده اند که آنها را هم اگر روی سینی بگذارند و حلوا حلوا کنند ، دیگر می توان به صراحت گفت نظام اسلامی ، واقعا برازنده است …. .
منبع:


http://sigarchi.net/blog/?p=4875


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب