۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

دبیرکل موتلفه از «موج دوم فتنه» در سال جاری خبر داد

رسانه شمائید akhbare-rooz (iranian political Bulletin)


اخبار روز: محمدنبی حبیبی، دبیرکل جمعیت موتلفه ی اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب، از وقوع «موج دوم فتنه» در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا، وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به صحبت های آقای خاتمی که سال ٨۹ را سال بحران‌های اجتماعی خوانده ‌است، تصریح کرد: سیاست آمریکایی‌ها برای فشار به ایران در سه ضلع مثلث تهدید، تحریم و نارضایتی سیاسی و نارضایتی اقتصادی خلاصه می‌شود، اگر اشخاصی مثل آقای خاتمی مراقب نباشند و به بهانه پیش‌بینی، دم از بحران‌های اجتماعی و اقتصادی بزنند مطابق میل دشمن عمل کرده‌اند. البته برخی از دوستان آقای خاتمی موضع‌گیری‌های ننگینی را در سال ٨٨ در کارنامه سیاه خود دارند که با عکس‌العمل مردم در ۹ دی و ۲۲ بهمن مواجه شد.
وی ادامه داد: از نخستین روزهای سال تلاش‌هایی برای تولید موج دوم فتنه صورت گرفت. ما فکر می‌کنیم این موج با سد بصیرت مردم برخورد خواهد کرد و فقط روسیاهی آن بر چهره کسانی خواهد ماند که با معارضه با دولت و نظام می‌خواهند با دشمنان اسلام همگرایی کنند.

منبع:

http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=28554


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب