۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

سید حسن خمینی تاکید دارد که برنامه‌های سالگرد حول محور ”امام و وحدت“ برنامه‌ریزی شود

رسانه شمائید سایت خبری تحلیلی کلمه � Blog Archive � “سید حسن خمینی تاکید دارد که برنامه‌های سالگرد حول محور ”امام و وحدت“ برنامه‌ریزی شود”


کلمه: نخستین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س) با حضور محمد علی انصاری دبیر ستاد سالگرد و نمایندگان دستگاههای مختلف برگزارشد.

به گزارش ایلنا، محمد علی انصاری در این جلسه اظهار داشت:اینکه پس از بیست و یک سال، همه ما تکریم شخصیت حضرت امام و پاسداشت اندیشه ایشان را به عنوان الگو وظیفه خود می دانیم و به این دلیل است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ایمان، عمل صالح، دعوت به حق وصبر در دوران معاصر بوده اند و پیروان و یاران امام نیز قطعا باید این گونه باشند.

وی با بیان اینکه ستاد سالگرد ارتحال امام رسالت سنگینی دارد، گفت: تمام تلاش مسئوولان ستاد سالگرد ارتحال امام بر باشکوه برگزار شدن این مراسم است.

دبیر ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س) افزود:باشکوه برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال امام، به عنوان یک مراسم عظیم ملی و اسلامی اصل اساسی ما در ستاد بزرگداشت حضرت امام است.

انصاری ادامه داد: در این راستا،ما به عنوان خدمتگزاران امام و مردم بر محوریت حرم مطهر امام و حفظ وحدت ملی در برنامه های سالگرد ارتحال به عنوان یک دغدغه اساسی تاکید و اصرار داریم.

وی اظهار داشت:حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی یادگار گرامی امام خمینی(س) و مسوولان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال، تاکید دارند که برنامه های سالگرد حتما حول محور امام و وحدت برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه در خواست و تاکید ما این است که هر چه سریعتر همانند سالهای گذشته نماینده ویژه رییس دولت در ستاد سالگرد ارتحال تعیین شود، گفت:حضور نماینده ویژه دولت ستاد سالگرد ارتحال را در امر برگزاری و هماهنگی میان دستگاهها و وزارتخانه های مختلف یاری خواهد داد.

انصاری تاکید کرد:حضور به موقع، هماهنگ و منسجم دستگاهها و وزارتخانه ها مختلف در برنامه های ستاد سالگرد ارتحال از ضروریات هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم است.

دبیر ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(س)همچنین با توجه به قرار گرفتن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی با روز جمعه و برپایی نماز جمعه در این روز و همزمانی این ایام با سالروز میلاد صدیقه طاهره و فرزند صالحش امام خمینی،به برنامه ریزی دقیق،مناسب و جامع در این خصوص تاکید کرد.

در این جلسه،نمایندگان دستگاههای مختلف نقطه نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام نقطه نظراتی را بیان کردند.

در پایان محمد علی انصاری از دفتر مقام معظم رهبری تشکر کرده و حضور وحید معاون ویژه آن دفتر در جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) را نشانه اهتمام ویژه مقام معظم رهبری به این مراسم دانست.

منبع:

http://www.kaleme.com/1389/02/01/klm-17105


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب