۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

علی مطهری: اتهام رحيمی، معاون اول احمدی نژاد در پرونده خيابان فاطمی جدی است، قوه قضائيه کوتاهی کرده است، مهر

رسانه شمائید gooya news :: politics : علی مطهری: اتهام رحيمی، معاون اول احمدی نژاد در پرونده خيابان فاطمی جدی است، قوه قضائيه کوتاهی کرده است، مهر


نماينده تهران با اعلام اينکه "قرائن نشان می دهد که اتهام رحيمی در پرونده خيابان فاطمی جدی است" از قوه قضائيه خواست تا بدون ملاحظه به اتهامات وی رسيدگی کند.

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص اخبار منتشر شده از سوی برخی نمايندگان درباره نقش محمدرضا رحيمی معاون اول رياست جمهوری در پرونده خيابان فاطمی که از پرونده های فساد اقتصادی است، اظهار داشت: قرائن نشان می دهد که اتهام رحيمی جدی است و آقای احمدی نژاد که منادی شعار عدالتخواهی است بايد در برخورد با اتهامات رحيمی پيشقدم شود.

وی گفت: رئيس جمهور بايد برای بررسی اتهامات آقای رحيمی با قوه قضائيه همکاری بيشتری بکند.

اين نماينده اصولگرای مجلس در خصوص عملکرد قوه قضائيه نسبت به رسيدگی اتهام رحيمی گفت: قوه قضائيه تا کنون کوتاهی کرده است و بايد بدون ملاحظه مقام و منصب افراد به اتهامات مسئولان بلند پايه نيز رسيدگی کند.

مطهری تاکيد کرد: اينطور نباشد که قانون در مقابل ضعفا و در مقابل اقويا ضعيف باشد.

منبع:

http://news.gooya.com/politics/archives/2010/04/102888.php


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب