۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

کشمکش‌ بر سر "فساد اقتصادی" معاون اول احمدی‌نژاد

رسانه شمائید
gooya news :: politics : هاشمی‌ثمره: قوه قضاييه و دادستان کل کشور در واکنش به اتهام‌زنی به مقامات دولتی اعلام جرم کنند، ايلنا



در پی اظهارات الياس نادران، نماينده‌ی تهران در مورد "فساد اقتصادی" محمدرضا رحيمی، معاون اول احمدی‌نژاد؛ و هم‌چنين سخنان علی مطهری، نماينده‌ی اصول‌گرای ديگر مبنی بر اين که اتهام رحيمی در پرونده‌ی خيابان فاطمی "جدی است"، مجتبی هاشمی‌ثمره، مشاور ارشد و اسفنديار رحيم‌مشايی، رئيس دفتر احمدی‌نژاد واکنش‌های تندی نشان دادند. هاشمی‌ثمره با اشاره به اين که "تمام کسانی که در دولت حضور دارند با فساد و تباهی مخالف‌اند"؛ گفت: "دادستان کل کشور و قوه‌ی قضاييه بايد نسبت به کسانی که اهانت می‌کنند و تهمت می‌زنند اعلام جرم کنند." رحيم‌مشايی نيز گفت: "اتهام‌زنی به دولت تعقيب قانونی دارد و دولت قطعاً نسبت به حقوق‌اش که ضايع می‌شود، اقدام می‌کند." نادران دو روز پيش گفته‌بود: "رحیمی رئیس حلقه‌ی خیابان فاطمی است كه در مورد منابع فاسد و توزیع آن‌ها تصمیم‌گیری می‌كرد و تقریبا تمام اعضای این حلقه به جز وی دستگیر شدند و این‌كه كسی را به دلیل مسوولیت اجرایی مستثنا كنند نه عادلانه است و نه اقدام درستی است." نادران تابستان گذشته نيز اعلام کرده‌بود که مدرک تحصيلی رحيمی "جعلی" است.

هاشمی‌ثمره: قوه قضاييه و دادستان کل کشور در واکنش به اتهام‌زنی به مقامات دولتی اعلام جرم کنند، ايلنا

ـ رحيمی اعلام کرده که اگر فسادی کشف شود بايد دست فاسد را قطع کرد
ـ تمام کسانی که در دولت حضور دارند با فساد و تباهی مخالفند
ـ ايراد اتهامات عليه مقامات دولت از شيوه‌های تخريبی عليه دولت است که تشديد شده است


مشاور ارشد رييس‌جمهور با تاکيد بر مخالفت تمامی مسئولان دولتی با فساد و تباهی، خواستار رسيدگی و اعلام جرم قوه قضاييه و دادستان کل کشور به ايراد اتهامات عليه مقامات دولتی شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، مجتبی هاشمی‌ثمره مشاور ارشد رييس‌جمهور در جمع خبرنگاران در استان آذربايجان غربی بتاکيد کرد: تمام کسانی که در دولت حضور دارند با فساد و تباهی مخالفند.
وی در واکنش به اتهاماتی که اخيرا از سوی الياس نادران نماينده تهران نسبت به معاون اول رئيس‌جمهور مطرح شده است، گفت: خود آقای رحيمی اعلام کرده که اگر فسادی کشف شود بايد دست فاسد را قطع کرد.
هاشمی ثمره ايراد اتهامات عليه مقامات دولتی را از شيوه‌های تخريبی عليه دولت عنوان کرد که در گذشته وجود داشته است اما در اين دوره تشديد شده تا دولت را از کار اصلی خود باز دارد.
به گفته وی گاهی اوقات طراحی‌هايی برای پيشبرد کار دولت صورت می‌گيرد که اگر قرار باشد دولت در اين گردونه‌ها خود را معطل کند بايد جواب بسياری را بدهد.
مشاور ارشد رييس‌جمهور از لزوم اقدام قوه قضاييه در اين راستا سخن گفت و افزود: دادستان کل کشور و قوه قضاييه بايد نسبت به کسانی که اهانت می‌کنند و تهمت می‌زنند اعلام جرم کند و درخواست رسيدگی به موضوع را داشته باشند.

مشائی با اشاره به سخنان اخير نادران: اتهام‌زنی به دولت تعقيب قانونی می‌شود، ايلنا

ـ دولت قطعاً نسبت به حقوقش که ضايع می‌شود، اقدام می‌کند
ـ اينگونه اظهارات هيچ تأثيری در روند خدمت‌رسانی دولت ندارد


ايلنا: رئيس دفتر رئيس‌جمهور بر تعقيب قانونی سخنان اخير يکی از نمايندگان مجلس در مورد معاون اول رئيس‌جمهور تاکيد کرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، اسفنديار رحيم مشايی در حاشيه سفر استانی هيات دولت در آذربايجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اظهارات اخير الياس نادران در مورد محمدرضا رحيمی، اظهار داشت: دولت قطعاً نسبت به حقوقش که ضايع می‌شود، اقدام می‌کند.

وی افزود: متأسفانه هرچند از گاهی شاهد تلاش‌هايی در جهت تضعيف دولت و بازماندن جامعه از فضای تلاش و سازندگی بيشتر هستيم.
رئيس دفتر رئيس جمهور در ادامه سخنان خود با تأکيد بر تعقيب قانونی اين‌گونه مسائل از سوی دولت اظهار داشت: اينگونه اظهارات هيچ تأثيری در روند خدمت‌رسانی دولت ندارد.
منبع:



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب