۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

تحلیل بی.بی.سی از دلیل صدور حکم جلب مهدی هاشمی

رسانه شمائید تحلیل بی.بی.سی از دلیل صدور حکم جلب مهدی هاشمی


هدف از صدور حکم جلب مهدی هاشمی فشار بر هاشمی رفسنجانی است تا از این طریق او را از سران مخالفان دولت جدا کنند.

به گزارش خبرآنلاین، تلویزیون فارسی بی بی سی در برنامه خبری روز جمعه خود بعد از اعلام صدور حکم جلب مهدی هاشمی در گفت و گو با جمشید برزگر تحلیل گر این شبکه دلایل صدور این حکم را از وی سوال کرد.

برزگر در این گفت و گو با بیان اینکه فرزندان هاشمی به خصوص فائزه و مهدی هاشمی از گذشته مورد توجه هواداران دولت بوده اند افزود: اما پس از انتخابات اتهاماتی جدید چون تلاش برای تضعیف نظام و سند سازی به آنها نسبت داده می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع سناریوی تازه بر علیه هاشمی و خانواده او است، گفت: روند جدید نیست. پیش از این در 30 خرداد هم 5 تن از اعضای خانواده هاشمی بازداشت شده بودند و در ایام عید نیز فرزند فائزه هاشمی و برادر همسر هاشمی به زندان محکوم شدند.

به گفته وی در حالی که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری فساد اقتصادی اتهام مهدی هاشمی بوده است در ماجرای انتخابات خرداد 88 این موضوع به تلاش برای ایجاد اغتشاش تغییر کرد.

این فرد ابراز عقیده کرد: هدف از فشار های تازه به خانواده هاشمی آن است که وی را از سران مخالف دولت جدا کنند و بین آنها فاصله بیندازند.

منبع:

http://www.khabaronline.ir/news-55245.aspx


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب