۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

هادی خامنه‌ای: مطالبات مردم نه تنها کاهش نيافته که با جديت و عمق بيشتری جريان دارد، ايسنا

رسانه شمائید gooya news :: politics : هادی خامنه‌ای: مطالبات مردم نه تنها کاهش نيافته که با جديت و عمق بيشتری جريان دارد، ايسنا


ـ ايجاد محدوديت در روند آگاهی رسانی به جامعه برای انقلاب خطرآفرين است


دبيرکل مجمع نيروهای خط امام گفت: اگر کسانی که به دنبال ايجاد محدوديت در روند آگاهی رسانی به جامعه هستند، دلسوز حقيقی نظام و انقلاب باشند بايد بدانند که نتيجه اقدامات آن‌ها چگونه برای انقلاب خطرآفرين است و بی‌اعتمادی‌ها را افزايش می‌دهد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام و المسلمين سيدهادی خامنه‌ای در ديدار با اعضای تحريريه روزنامه‌های توقيف شده جهان اسلام و حيات‌نو اجتماعی با اشاره به آن‌چه در سطح جامعه رخ داده است اظهار کرد: روند موجود و آن‌چه در سطوح مختلف جامعه ديده می‌شود اميدوار کننده است و به نظر می‌رسد مطالبات مردم نه تنها کاهش نيافته که با جديت و عمق بيشتری جريان دارد.

وی هم‌چنين با اشاره به ايجاد محدوديت‌هايی در روند فعاليت مطبوعات و عرصه اطلاع‌رسانی از سوی برخی خاطرنشان کرد: نتيجه اين فشارها بر جامعه به خصوص قشر فرهيخته و نيروهای سياسی، فرهنگی و اجتماعی، يافتن راهکارهای جديد در کسب اخبار و انتشار آن‌هاست.

وی تاکيد کرد: اگر کسانی که به دنبال ايجاد محدوديت در روند آگاهی رسانی به جامعه هستند، دلسوز حقيقی نظام و انقلاب باشند بايد بدانند که نتيجه اقدامات آن‌ها چگونه برای انقلاب خطرآفرين است و بی‌اعتمادی‌ها را افزايش می‌دهد.

دبيرکل مجمع نيروهای خط امام گفت: توقيف و ايجاد محدوديت برای انواع رسانه‌ها اعم از سنتی، مکتوب و مجازی تداوم نخواهد داشت و به توليد شيوه‌های جديد برای آگاه شدن جامعه می‌انجامد. اختراعات و اکتشافات نتيجه« احتياج» است؛ لذا وقتی بشر به دنبال پاسخگويی به نيازها و احتياجات خود می‌رود يافتن راهکارهای جديد با سرعت و تنوع بيشتری ادامه می‌يابد.

وی ضمن ابراز نگرانی ابراز عقيده کرد: رويه کاهش شفافيت در روند اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از سوی برخی دستگاه‌های مسوول در تضاد با قانون اساسی و آرمان‌های انقلاب است.

وی در ادامه بر افزايش فعاليت‌های فرهنگی، علمی و اطلاع‌رسانی توسط همه نيروهای علاقه‌مند به انقلاب و سرنوشت ايران تاکيد و اظهار اميدواری کرد که در آينده نزديک مشکلات موجود برطرف شود.

خامنه‌ای در پايان اين نشست با قدردانی از حضور و ديدار دوباره با روزنامه‌نگاران و فعالان مطبوعاتی و رسانه‌ای، خواستار همفکری و مشورت بيشتر اهالی مطبوعات و نيروهای فرهنگی با يکديگر در سراسر کشور شد و گفت: بی‌ترديد اين گفت‌وگوها موجب تحرک و پويايی بيشتر جامعه خواهد شد.

منبع:

http://news.gooya.com/politics/archives/2010/04/103539.php


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب