۱۳۸۹ فروردین ۲۷, جمعه

نماینده حامی دولت: اصلاحات مرده است؛ موسوی، کروبی و خاتمی معاندِ نظام هستند

رسانه شمائید جنبش راه سبز - نماینده حامی دولت: اصلاحات مرده است؛ موسوی، کروبی و خاتمی معاندِ نظام هستند


دیدار اصلاح طلبان با هاشمی، موسوی، خاتمی و کروبی باعث گستاخی اوباما شد


جرس: نمایندۀ حامیِ دولت و عضو فراکسیون انقلاب اسلامیِ مجلسِ شورای اسلامی، ضمن "بی معنا" خواندن گفتگو با مخالفان و "جنایتکار" خواندن رهبرانِ جنبش اصلاحات، دلیل اظهارات اخیر باراک اوباما در تهدید هسته ای خواندن ایران را "دیدار نمایندگانِ اصلاح طلبِ مجلس با موسوی، خاتمی و کروبی" و در نتیجه "گستاخ شدن" اوباما در مورد ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلیِ «خبرآنلاین»، محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، طی گفتگویی، ضمن تاکید بر "لزوم محاکمۀ اصلاح طلبان و برخورد خشن و قاطع با آنها"، ابتدائا هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت را مورد حمله قرار داده و خانواده ایشان را از حامیان "جریان فتنه" خواند و خواستار برخورد مسئولین قضایی با آنها شد.

گفتگو بی گفتگو؛ رهبران اصلاحات جنایت کارند

این نمایندۀ حامیِ دولت، پیرامون دیدار اخیر هاشمی با نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی و تقاضای وی برای "نقش آفرینی فعالان سیاسی جهت ترمیم اختلافات" نیز، ادعا کرد:

"هاشمی انتظار دارد با همه جنایت هایی که موسوی، کروبی و خاتمی مرتکب شده اند، با آنها به عنوان فعالان سیاسی گفتگو کنیم؟ اگر هاشمی توقع دارد که نظام و اصولگرایان ، با معاندان به تفاهم برسند باید بگویم که انتظار اشتباهی دارد. "

آنها معاند هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سپس خاطرنشان کرد "تعریف معاند و منقد روشن است، این آقایان معاند هستند نه منتقد. منتقدان افرادی هستند که وقتی رهبری نظام در ۲۹ خرداد آن خطبه ها را قرائت کردند راه خود را از اصحاب فتنه جدا کردند. ما آنها را دوست می دانیم و باید به نقطه نظرات آنها گوش داد. من از همین جا سه بار به نظام و به مجلس هشدار می دهم که سران فتنه در حال سازماندهی مجدد خود هستند. بچه های هاشمی که فرار کرده بودند و هیچ کس هم با آنها برخورد نکرد بار دیگر فعال شده اند. "

دادگاه ها فرمالیته خواهد بود

این نمایندۀ اصولگرا همچنین پیش بینی کرد اعلام دستگاه قضایی مبنی بر تشکیل پرونده برای فرزندانِ هاشمی، درنهایت منجر به برگزاری "دادگاهی فرمالیته" خواهد شد و تصریح کرد:

"بدانید اگر دادگاهی هم برگزار شود فرمالیته خواهد بود. کسی که به راحتی از خارج وارد کشور می شود و به جای اینکه در فرودگاه دستبند بخورد و به زندان منتقل شود، به ویلای شمال تهران خود می رود، دیگر چه دادگاهی برای او برگزار خواهد شد؟ آمدن بچه های هاشمی برای تجدید قوای معاندان است. بارها گفته ام که هاشمی می خواهد خود و بچه هایش را نجات دهد که ازسخنانی از این دست را مطرح می کند. "

خاندانِ هاشمی منفور هستند و خود هاشمی هم ...

محمود احمدی بیغش، سپس ادعا کرد "فرزندان هاشمی منفور هستند و خود هاشمی هم اگر هر چه سریعتر به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل نکند و از مخالفان نظام اعلام برائت نکند، به سرنوشت آنها دچار می شود. او باید بپذیرد که مهدی مسئول ستاد اغتشاشات بوده است ."

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "آیا طرح اینگونه سخنان، سبب اخلال در گفتگو و باب تفاهم نمی شود"، گفت:

"باز هم می گویم که با مخالفان نظام گفتگو بی معناست. دیدار احزاب دو نفره و برخی از اقلیت مجلس با هاشمی و دیگران، در راستای تجدید قوای آنها و تهدید نظام است. دلیل سخنان اخیر اوباما در تهدید هسته ای خواندن ایران، چیزی نیست جز اینکه عده ای از نمایندگان رفته اند دست انداخته اند گردن موسوی، خاتمی و کروبی . این عملکرد یک عده آدم سیاسی کار - که ممکن است در مجلس هم باشند - باعث شده تا اوباما گستاخ شود و ایران را تهدید هسته ای کند ."

اصلاحات مرد

این فعال اصولگرای حامیِ دولت، سپس مدعی شد "من نکته ای را بگویم . اولا اصلاحات مرد و آنچه آمریکایی ها توسط یک سری آدم بی تقوا در دوران خاتمی انجام دادند و فقط در بعد فرهنگی کشور صد سال عقب رفت دیگر تکرار نمی شود . دستگاه قضایی باید جواب دهد که چرا جوانان نپخته را گرفتند اما دانه درشت ها باقی مانده اند؟ چرا به شکایت نمایندگان مجلس از سران اغتشاش رسیدگی نشده است؟ "

طی ماههای اخیر، حامیان دولت، هرگونه گفتگو، تفاهم، اعلام عفوعمومی و آزادی زندانیان سیاسی، اصلاحِ وضع موجود و حتی کوچکترین انتقاد را، موجب تضعیف نظام، در جهت تخریب دولت و همگام با استکبار جهانی ارزیابی و عنوان کرده اند.

منبع:

http://www.rahesabz.net/story/13797/


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

نظرسنجی در رابطه با فعالیت این وبلاگ خبری

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    درخواست همکاری:

    web counter
    سلام بر بازدید کنندگان عزیز،
    شما هم می توانید سهراب را در افزایش کیفیت و کمیت مطالب با ارسال لینک خبر و یا مطالب خودتان که به نوعی در ارتباط با خبر های روز جنبش سبز است، یاری دهید. مطلب شما در اولین فرصت درج خواهد شد. برای این منظور، مطلب یا لینک مورد نظر را به آدرسsohraabirani@gmail.com ارسال دارید.
    با تشکر از حسن همکاری شما،
    سهراب